Güzellik Tiylolarim💁

Birazda Güzellik
  Merhaba şimdi size 'ne yaparsam yüzümde sivilce çıkmaz?' sorusunu cevaplayacam. Öncelikle benim cildim kuru bir cild ve bakım yapmadığım zaman kuruyor ve pul pul dökülmeye başlıyor o sebepten haftada en az 1 kere maske ve bakım şart. Başlayalım o zaman😊
Ilk ürünümüz benim aşık olduğum ve çok severek kullandığım Avon Yüz İçin Hafif Dokulu Yağ. Bütün cilt tiplerine uygun olması da alma sebebi. Kullanımında 'elinize 3 damla damlatın yüz ve boyun bölgenize sürün' diyor ama ben bir damla alnıma ve birer damla yanaklarıma damlatıp 30 sn kadar ovalayıp bırakıyorum fazla yağı da kuru peçeteyle tampon hareketlerle alıyorum veeee işte güzelleştim😁. Katalog fiyatı 18.95 tl ama satıcıyla anlaşırsanız 15 tl gibi bir fiyata alabilirsiniz.😆 Alın aldırın😁😁😁





Diğer ürünüm Neutrogena deep clean CANLANDIRICI 2'si 1 arada Yüz Temizleme Jeli/Maske. Bütün cilt tipleri için uygun fazla yağı ve kuruluğu dengeliyor. ben haftada 1 kez maske olarak kullanıyorum maske yaptıktan 5 dk sonra maske kuruyor ve yıkıyorum cildim bebek popişi gibi oluyor:D. İndirim de fiyatı 10-12 tl civarı oluyor. mutlaka almanız gereken bir ürün diyorum.



Diğer bir güzel ürünüm ise Nivea Yatıştırıcı Yüz Yıkama köpüğü. Bende ki kuru ciltler için olanı. Ama eğer kuru bir cildiniz var ise ben size NORMAL VE KARMA CİLTLER için olanı alın derim. Çünkü bu ürünle yüzümü yıkadıktan sonra cildimi nemlendirme ihtiyacı hissediyorum. Ama uygulaması müthiş. Etkisi de çok güzel ama baslarda kuruluk yapabilir. ben watsons'tan 14.90 tl aldım ama Şok'ta 10.90'dı😡😡  O sebeple bu ürünü Şok'tan alıyoruz 😆😀





Okuduğunuz için teşekkürler. Yorumlarınızı bekliyorum






Yorumlar

  1. Ay evet o niveanın yüz yıkama köpüğü çok güzel ayrıca yazış tarzından hoşlandım çok canayakın😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder