Makyaj Önerilerim💄💁

Basit günlük bir makyaj
Herkese merhaba bu yazımda sizlere hafif gösterişli ama günlük, sade ama sevecen bir makyaj önerisinde bulunacağım hadii başlayalım😘😗
Öncelikle kullanacağımız makyaj ürünleri aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi 10 tanecik falan🙂.
Makyaj Bazı: Avon Color Trend Makyaj Bazı-10tl-
Kapatıcı: Maybeline(şu son çıkan kapatıcısı adını bilmiyorum anlayın iste) Göz Altı Kapatıcısı LIGHT rengi-indirimde 19.90tl-
Dudak Kalemi: Flormar 219 numarası(ve ben ona aşıgım😍)-6.90tl-
Maskara: Avon Color Trend Volum Veren Maskara(kesinlike bu maskarayı alın ve aldırın almayanları dövün😂)-kampanyada 7tl-  & Essence I ❤ Extreme Volume Maskara-10.90-  ve Avon  kirpik kıvırıcısı-bana hediye geldi ama fiyatı 10tl-
Far Paleti: NYC HD COLOR 823 A kiss on the Hudson-9.90- & Pazardan çok pahalıya aldığım pretty beautly NUDE-7.5 tl çok pahalı demiştim😆-
Pudra: Pastel (rengi en açık olanı arkası söküldü😭 bende bilmiyorum-indirimde 11.90-
Allık: Wet’n Wild E3292-indirimde 10 tl-
Bronzeer: H&M SHEER TAN SOLAR FLAIR BRONZING POWER-hani şu büyük H&M indirimi vardı ya 10tl😏-

‘Fondöten nerde peki?’ dediğinizi duyar gibiyim. Yok😂 bildiğiniz yok. Çünkü fondötene ihtiyacı olan bir cildim yok(o kadar bakımı boşa mı yapıyorum?💁). Ama denemek istediğim birkaç fondöten markası var. Göz makyajı uygulamasının resmi aşağıda. Benim göz kapaklarım biraz koyu o sebeple ben açık bir kapatıcı(essence stay all day 16h/10 natural beige) kullanıyorum makyaja başlamadan önce😊.


Göz makyajımız bu şekilde istediğiniz allık ve rujla tamamlayabilirsiniz. Ben aydınlatıcı kullanmadım çünkü günlük makyaja fazla oluyor bence.
Eğer beğendiyseniz yorum yapmayı unutmayın. Beğenmediyseniz de tavsiyelerinizi yorum olarak yazmanızı rica ediyorum😊😊. Okuduğunuz için şimdiden teşekkür ederim😘😘



Yorumlar